Toate visele au fata aceleiasi persoane oricat as incerca sa schimb chipul ! ceea ce a lasat in sufletul meu se transforma intr-o poveste...poate e aceasta care o scriu aici sau poate e mai mult decat atat in capul meu !

Astazi m-am hotarat sa ingrop amintirea lui...sa imi cer iertare de la el si sa-l las sa plece din sulfetul meu...din viata mea...din trecutul meu....Astazi...mi-am dat seama ca mi-am creat o viata in capul meu plina de amintirile noastre...si asta trebuie sa se sfarseasca!Am inchis ochii si m-am lasat purtata in unul din numeroasele vise care mi le tot reproduc in capul meu , si am vorbit cu el , i-am spus ca l-am iubit intr-un fel in care el nu a inteles niciodata si ca imi cer scuze ca am incercat atata timp sa il tin in sufletul meu , ca i-am facut rau inconstient....l-am vazut pentru ultima oara prin ochii mei plini de tristete si de dor.....iar el.... ma asculta ....deodata am vazut cum curge o lacrima pe obrazul lui si i-am sarutat-o,urmand ochii ,buzele... pentru ultima oara....l-am strans in brate , i-am soptit ca ii doresc sa fie fericit....si am plecat....am auzit ca m-a strigat dar nu m-am intors , nu mai e nimic de facut decat sa merg mai departe fara a mai incerca sa tin vie amintirea lui. Poate totul a fost doar in imaginatia mea...sau poate intr-un fel gandurile mele ajung la el.....dar pentru mine a fost mai mult decat un vis...! Trebuie sa las loc altor iubiri ...altor amintiri...pentru ca a lui, ocupa tot spatiul din inima mea...acum sunt pregatita sa primesc pe altcineva.....Trecutul daca nu poate fi uitat trebuie sa gasim o cale sa nu traim cu el in prezent ...iar pentru mine o clipa de nebunie a fost solutia, si pana la urma ce insemana sa mai pun inca o clipa la lunile intregi de nebunie din trecut!!?

No comments:

Post a Comment