dependenta...

   

   Imi aduc aminte cand m-am hotarat sa spun adevarul despre viata....sa spun ce simt cand sunt trista, sa spun ce gandesc cand sufar ....sa va explic durerea si partea neagra a unui suflet...poate chiar al vostru... !
E o poveste ...de fapt aceasta povestea e ...viata....o viata pe care multi o traim dar putini o intelegem, cateodata ma gandesc cum traim intr-o lume care nu poate fi explicata, care e plina de intrebari fara raspunsuri.....
   Cand ma gandesc la fericire ma gandesc la un vis...cand ma gandesc la un vis ma gandesc la ceva ireal...desi toti credem ca fericirea exista suntem constienti ca poate nu o vom gasi niciodata.....dar mereu cautam.....iar cautarea ne oboseste si cadem in depresie....intr-o depresie din care reusim sa iesim sau ramanem ani intregi langa ea, asa cum am fost eu !  Un drogat mereu va spune ca se poate vindeca singur...cu totii stim ca nu va putea....un om puternic mereu va spune ca poate sa lupte singur...nu va putea....un suflet care iubeste si e ranit jura ca nu va mai fi niciodata atat de naiv...dar e imposibil.....mereu trebuie sa existe cineva sa te prinda cand cazi...sa te ridice cand tu singur nu poti.....eu inca astept acea persoana...si asta inseamna ca sunt dependenta....sangele meu nu cere atata nicotina cat cere iubire.....si sa fiu sincera organismul imi cere o tigara in fiecare ora , iar lipsa dragostei o simt in fiecare minut !
 Viata nu e numai in mainile noastre e si in mainile oamenilor din jur...ei au puterea sa ne ofere stabilitate, sanse....ca noi sa ne putem simti mai bine si sa adoram viata......in noi sta puterea sa facem alegerile, sa acordam sansele...sa luam decziile care ne fac fericiti....accepta ajutor chiar daca va fi urmat de consecinte...tot universul colaboreaza la viata ta...nu esti singur.... !

No comments:

Post a Comment