prin ochii lui...

.....Am crezut ca iubirea poate dura o viata....sau poate nu am stiut exact ce inseamna sa iti asumi niste sentimene care nu poti sa le dai nici o definitie... !..Nu mi-am dat seama ca greselile mele ma vor urmari mereu....ca va alunga pentru totdeauna femeia care am crezut ca o voi avea langa mine toata viata.
Nu pot sa-mi dau seama care a fost momentul cand am pierdut in lupta aceasta, dar simt ca sunt aproape de de sfarsit si nu stiu cum sa castig razboiul care l-am inceput tocmai eu !Nu pot sa-i cer sa ma iubeasca din nou ca stiu ca nu mai are cum si de asta imi e frica...imi e frica de cum va fi viata fara ea si nu concep sa tin in brate alta femeie .Nu suport nici macar ideea de a o pierde...dar ce pot sa fac eu cand celalalt de langa tine nu mai simte ce simti tu ?ce pot sa fac sa sterg ce am facut in trecut ?sau cum sa ma schimb cand stiu ca mereu voi fi la fel ?...Imi e frica de ce va urma ,de ce inseamna viata fara ea.. ? Poate sa o las sa plece e cea mai buna decizie...dar cum imi inghit toate lacrimile care ma asteapta ?
Totul e pierdut si as vrea sa lupt sa o castig inapoi, dar nu mai am arme , o caut...incerc sa imi imaginez unde e...unde sunt sentimentele ei...si imi dau seama ca undeva s-au pierdut ....nu ne dam seama de ce avem...si asta e greseala multor oameni...sa nu apreciem ...si acum e prea tarziu ... !imi e greu si inca mai astept o sansa...dar chiar daca va fi asa imi e frica sa o primesc...nu stiu cum sa ma port sa ma iubeasca...nu stiu cum m-am purtat cand m-a iubit !...Nu mai inteleg iubirea....nu imi mai inteleg viata...nu mai inteleg oamenii... !

No comments:

Post a Comment