o lectie de mult timp invatata....

Ce am invatat de cand sunt plecata departe de casa???
...am invatat ca ochii care nu se vad se uita...am invatat ca daca esti prinsa in timp nu poti uita persoana iubita...ca oricat de mult ti-ai dori sa ai sanse la o viata mai buna, daca nu e pentru tine nu ai sa o ai.....ca singuratatea duce spre nebunie......ca nesimtirea exista peste tot.....ca egoismul trebuie sa faca parte din viata ta....ca sufletul se ascunde dupa prea multe lovituri.....ca suferinta iti aduce dorintza de moarte ......ca oamenii care credeai ca sunt intr-un fel nu sunt de fapt asa....ca ai prefera sa nu iti vezi familia numai ca sa nu te vada ei pe tine cat esti de distrus.....ca dorul nu poate fi vindecat cu nimic.....ca somnul nu mai e dulce si linistit.......ca visele te ajuta doar sa te trezesti a doua zi....ca noaptea e doar inca o zi in plus.....ca imaginatia te poate duce in toate colturile lumii.....ca nu poti ascunde ca nu esti fericita....ca nimic care merita sa ai nu e usor de obtinut....ca greselile te vor urmari in cele mai indepartate ganduri....ca oricat de mult ai vrea sa mergi mai departe depresia te trage inapoi....ca trebuie sa inveti sa iti rezolvi singura problemele, ca oglinda e singura care iti va arata ca esti langa o persoana cunoscuta....ca stresul te poate macina pana cand corpul tau ajunge deformat si mintea ta nu mai functioneaza...ca ce am fost nu am sa mai fiu niciodata... !

No comments:

Post a Comment