prin ochii ei...

...daca ar fi sa vorbim despre fluturi am spune ca sunt perfecti...mereu am avut o slabiciune pentru ei...frumusetea lor si libertatea pe care o denota reflecta in caracterul meu....nu conteaza ca ei traiesc numai pentru o zi dar in aceasta zi ei sunt atat de fericiti cat nu suntem noi intr-o viata.....culorile lor si sensibilitatea imi ofera un zambet care nimeni nu mi-l poate lua...pentru mine, ei inseamna incheierea unei etape si inceputul alteia....vreau sa fiu ca ei libera si in fiecare zi sa imi incep din nou viata...pana acum m-am simtit inchisa intr-o colivie si m-am zbatut atat pana cand lacatul incepe usor sa se rupa...mai am putin si scap...sa pot zbura...sa pot sa ajung in locurile unde nu am putut sa ajung pana acum....
E greu sa iei decizii si sa nu ranesti pe cineva...pentru ca nu toti ne dorim aceleasi lucruri...intr-o relatie mereu exista unul care sufera mai mult ca celalalt. Poate veti spune ca suferinta lui este prea mare de suportat si ca motivele de fata nu sunt indeajuns pentru o asemenea decizie, dar fiecare pahar se umple si chiar daca nu vede ca totul se trage din trecut eu nu mai pot ramane sa lig ranile !Nimic nu cred ca mai poate sa sterga toate clipele in care am simtit ca nu mai sunt om....si nici nu poate sa ma faca sa ma razgandesc sa lupt pentru mine !
....I-am spus ca l-am iubit, ca a insemnat totul pentru mine ,dar ca aceste sentimente s-au stins cate putin in fiecare zi ,pana cand am ajuns sa realizez ca nu mai iubeam persoana ci doar ideea unei amintiri...a fost greu si imi va mai fi o perioada pana cand se linistesc valurile....dar stiu ca va fi bine pentru amandoi !

No comments:

Post a Comment