Viata e o curva...

Dar si asta poate fi minunata uneori! Sunt dezamagita si intr-un fel am inceput sa ma obisnuiesc cu tot ce sa intampla in jurul meu....sunt aproape de nepasare si traiesc intr-o lume pe care mi-am construit-o doar in imaginatia mea....sunt rece...si cateodata ma intreb de ce  ne acceptam viata asa cum e....am multa putere sa lupt dar cateodata parca nu am deloc... si nu pentru ca sufar, ci pentru ca ma gandesc ca nu merita nimic sa ma macin. Incerc sa dau totul din mine si sa fac lucrurile cum trebuie, dar nu stiu cum sa le fac.....si daca le las de la sine asta inseamna ca nu mai lupt......imi e greu sa mai cred in vise chiar daca ma mint ca o fac....si chiar daca in momentul asta visele sunt cele mai reale intamplari din viata mea ..
...E liniste, iar eu am energie in mine sa ma duc sa construiesc castele si sa numar stelele de pe cer......dar din pacate nu am materiale sa construiesc castelele si nu pot nici stelele sa le numar.....e inourat,intunecat si totul e sinistru, dar asta nu mai ma deranjeaza...nu mai plang...nu mai rad din inima.....nu mai sunt eu......mai am amintiri din ce am fost.....mai am o masca din ce am fost.......mai am un vis, doua din ce a ramas. Nu trebuie sa  intelegeti ce scriu,trebuie sa ma simtiti.
        Inchid ochii si totul se invarte in jurul meu.....nu pentru ca sunt ametita ci pentru ca planeta e rotunda.....si toate lucrurile ajung de unde au plecat......roata se intoarce mereu......cateodata facand lucruri bune, altadata se strica si nu se mai intoarce la timp..... nu sunt numai eu care trec prin ce va scriu sunt atatia, dar nu au curajul sa puna cuvintele pe hartie.....nu sunt speciala....sunt ca oricare dintre voi, un om de rand traind intr-o societate formata sa ne faca sa luptam pentru bani ca sa supravietuim, si sa acceptam orice firmitura care ne face sa zambim. Am fost jignita...am suferit....am plans.....am dus lipsa banilor si inca o duc......imi este dor....imi este rece.....sunt singura.....lupt ....astept.......si....iar astept....asa sunteti sau ati fost si voi.......si e fiecare dintre noi....te nasti....muncesti....si mori....astea sunt cele 3 lucruri de baza in viata.....unii poate mai au norocul sa zambeasca.....
...inveti mult din greseli si poate pe moment nu iti dai seama cat de puternica te fac.....toti avem un tel....fiecare despartire e dintr-un motiv...fiecare om care apare in viata ta e o sansa.....viata ne ofera multe dar ne ia si ce avem nevoie.....trebuie sa stii ce sa alegi si sa inveti cum sa pastrezi...noi ..eu ..sunt poate prea tanara si nu am invatat cum sa pastrez inca...dar cred ca asta e problema, inveti prea tarziu......viata ne da sansa sa le facem pe toate....dar noi realizam prea tarziu ce sa facem....nu mai imi pasa atat de mult....nimic nu mai conteaza......ce se intampla se intampla...si ce va fi va fi, este ceea ce este....eu nu pot schimba nimic...aici traim noi......
....Ne dam seama prea tarziu ca nu luptam pentru noi ci luptam pentru cei din jurul nostru.....si cand vrem sa avem curajul sa luptam pentru noi ranim lumea care ne inconjoara.....toti jucam teatru in viata asta pentru binele sau raul altora. Nu suntem sinceri...daca ne mintim pe noi insine de ce nu ne-ar minti si altii pe noi....cuvintele nu isi mai au rostul si faptele nici atat daca sunt doar un rol interpretat intr-un minut......nu mai stii in cine sa crezi si cine te va ajuta sa pasesti pe cealalta treapta...sau daca trebuie sa sari singura sa ajungi acolo.....exista in fiecare din viata noastra un om...o usa...care iti arata iesirea...nimeni nu iese cand trebuie, toti asteptam sa dam sanse ...sa speram....nu poti spera in miciuni...nici in lucruri care nu le va face nimeni pe acest pamant pentru ca nu avem capacitatea mintala sa le facem la momentul potrivit....

....Din punctul meu de vedere trebuie sa te tii pe picioarele tale si sa faci ce simti atata timp cat poti ...nimeni nu te opreste...sa fii tu.....sa ai o personalitate si sa te faci acceptata de lumea din jurul tau asa cum esti...nimeni nu te poate iubi daca nu stie intradevar cine esti......si poate nimeni nu va sti nicodata cine suntem!
Intr-o zi poate va fi altfel...si poate imi voi schimba parerea despre viata......si poate si tu.....poate toata singuratatea pe care o simtim acum se va transforma in zambete.....sau acest "  poate " e iarasi doar in imaginatia noastra.....si mi-am dat seama ca nu timpul, iubirea, fericirea...sunt atat de importante in viata.....ceea ce e mai important in viata e « rabdarea »...trebuie sa inveti sa astepti mereu......si sa fii multumit cu ceea ce ai pe moment.........toate la timplul lor....

No comments:

Post a Comment