inceput...

Astazi,m-am hotarat sa incep sa impartasesc gandurile mele tuturor celor ce vor sa le citeasca...Ce voi scrie in urmatoarele zile sunt sentimente sau situatii pe care cu totii le simtim dar nu avem puterea sa le descifram...sau peste care pur si simplul le trecem cu vederea.Asta am incercat de cand sunt mica,sa caut cuvinte pe care altii nu le gasesc,sa gasesc motive sentimentelor care fac parte deja din trecut!Poate singuratatea m-a facut ca asta sa fie singura mea cale de comunicare cu altii sau doar poate.. simplu motiv ca as vrea gandurile mele sa fie citite de oameni...Nu e o rusine sa aratam ceea ce simtim,ceea ce credem in anumite momente...putem fi deschisi si sinceri pentru a ne intelege unii pe altii si pentru a ne compara gandurile in speranta ca vom intelege mai bine ceea ce simtim!Nu trebuie sa ne ferim de libertatea pe care o avem pentru a ne exprima,nu trebuie sa  fim indiferenti in fata vorbelor altor persoane,cu totii trecem prin aceleasi situatii,sentimente...cu totii incercam sa intelegem aceleasi lucruri.....ce voi scrie va fi viata mea in fata voastra,sau,viata voastra in fata mea!

1 comment: