Procese...

Mintea noastra e mereu treaza,lucreaza si proceseaza chiar si atunci cand noi nu suntem constienti, analizeaza si judeca in fiecare secunda din viata noastra.
Purtam pocese cu noi insine in care suntem si avocatul ...judecatorul, victima, iculpatul, orice....ne invinovatim si ne absolvim singuri, ne cautam martori sau daca nu sunt ii inventam noi...scuze, motive, explicatii si dovezi avem mereu cand vrem sa demonstram orice situatie care exista, si asa ne formam procesele care dureaza chiar si ani de zile inauntrul nostru..... !...unii sunt avocati mai buni, altii mai putin buni, dar astea sunt luptele care le purtam mereu cu noi. Si daca am putea sa stam pe banca cateodata sa ne uitam doar la procesele altora am fi mai putin obositi psihic... !
Mult timp am fost prizionera in propia mea inchisoare...mi-am dat o sentinta eronata la propiile mele procese...m-am pedepsit fiind nevinovata...
Acum toate dosarele mele sunt undeva suspendate...nu mai am putere sa judec, poate nici nu imi mai doresc asta, m-am hotarat sa stau pe banca si sa privesc.... !Cateodata cand mintea mea nu e foarte ocupata imi aduc aminte de procesele care mai sunt de rezolvat si ca nu le-am dat o sentinta pentru a uita ca mai exista...dar nu ma pot intoarce la ceea ce am fost, m-am hotarat sa merg mai departe si acum ma ridic exact de la inceputul oricarei judecata sa zic fara explicatii...SUNT NEVINOVATA !!....pentru ca sunt ceea ce sunt si greseala pe care o facem multi dintre noi e ca ne invinovatim singuri fara sa o faca nimeni altcineva, si de la asta ajungem sa avem inhibitii si sa nu mai fim stapani pe puterile noastre, si atunci, pierdem mai mult decat ne-am asteptat ! Nu imi place sa fiu infranta de nimeni, cu atat mai putin de mine...ce rost are ? cand tot eu pot sa fac sa fie bine !? Trebuie sa intelegem ca nu ne luptam cu lumea din jur, ne luptam cu noi si ne lovim cu propiile arme....!

No comments:

Post a Comment