o femeie...!

Nu mai stiu cine sunt?!! Eu sau oamenii din jurul meu…..? necunoscuti…! Poate de domeniul fantasticului avand in vedere ca suntem in stare sa facem orice si sa ne schimbam sentinemtele cand vrem noi…..Poate nu ar trebui sa fiu dezamagita, ca in toti anii de pana acum am trecut prin diferite situatii in care am vazut cum pot oamenii sa isi puna gandurile in actiune si totusi sunt dezgustata de ceea ce se intampla in jurul meu .Ma doare pentru ca oricat de puternica as fi inca mai am inima care la fiecare bataie imi reaminteste ca traim ca sa iubim si sa fim iubiti.
Nici eu nu stiu ce simt pentru acest baiat, as fi fost mult mai multumita daca s-ar aprinde un bec rosu cand iubim ca sa ne dam seama ca nu luptam degeaba si unul verde cand trebuie sa plecam, dar atunci cand orgoliul cu ambitia, gelozia, dragostea, dorul, obisnuinta, intuitia, dezamagirea se amesteca cum o sa ajungem noi vreodata, avand in vedere capacitatea noastra mintala, sa nu simtim ca inebunim in momentul cand trebuie sa facem o alegere?!! in care, in mod normal ar trebui sa stii ce e mai bine pentru tine…pentru ca daca ne lasam purtati de sentimente ne simtim vinovati ca nu am facut totul si daca nu ne lasam… ne simtim…tot vinovati…!!!
Incerc in sinea mea sa scap putin din Universul asta sa las spiritul meu sa zboare, pentru a fi departe de tot si a ma calma, dar cand ma intorc devin din nou femeie, si nu o femeie oarecare, chiar una cu anumite tipuri de exagerari care uneori ma duc la extreme, dar sunt mandra de ceea ce sunt pentru ca am luptat sa ajung pana aici si oricate gropi se vor sapa in fata mea sunt sigura ca voi sti sa le ocolesc si sa ma regasesc de fiecare data!

No comments:

Post a Comment