Obsesie...

Se spune despre ea ca ar fi o pasiune negativa, eu inca mai experimentez pentru ca nu am ajuns la o definitie a mea !
...L-am vazut de multe ori pe acest baiat, insa niciodata nu mi-am dat seama ca avea sa ajunga o preocupare chinuitoare pentru mine, sau pe moment doar o preocupare !
A inceput totul dintr-o joaca, poate chiar de la prea multa plictiseala, trebuia sa imi umplu timpul si memoria cu ceva care sa imi starneasca emotii si l-am gasit pe el....nu e cineva special si nici deosebit ca infatisare dar am simtit ca e altfel ! Cateodata spun ca nu m-ar deranja sa nu il mai vad dar mereu il caut cu privirea chiar si atunci cand stiu ca nu e acolo...poate mintea mea o ia razna si cateodata chiar ii simt si lipsa...sunt nebuna ? sau poate dupa cum am intitulat acest paragraf e doar o simpla obsesie ! Oare te poti indragosti de un om cu care nu ai schimbat nici macar doua cuvinte ? M-as simti mai normala sa zic ca e dragoste la prima vedere, dar nici macar asta nu pot spune... !
Avand in vedere experientele mele anterioare sunt sigura ca pot renunta la aceste sentimente, daca se pot numi asa, dar ca de fiecare data imi e frica sa renunt la un sentiment pana cand nu e consumat !
......Intr-o zi am sa plec din nou, si imi e ciuda ca nu am sa am timp sa aflu cum ar fi fost...si poate o sa ii para si lui rau ca nu mi-a dat atentie.
Si daca e obsesie...nu e una dureroasa , iar acum nici macar atat de importanta ca la inceput, dar am un sentiment de neimplinire, posibil sa fie imaginatia mea care nu a luat forma sau e posibil sa fie doar " O emoţie care ar trebui legată şi aruncată la gunoi, înlocuită cu gânduri mai serioase (Alice Hoffman)"

No comments:

Post a Comment