Dragoste la prima vedere...

Nu imi vine sa cred si nu va pot descrie pasiunea, durerea, si iubirea din sufletul meu pentru un om pe care l-am vazut pentru prima oara in fatza ochilor...Da, m-am indragostit !!..la prima vedere cum spun altii...si din prima clipa cand l-am vazut am simtit ca il iubesc de o viata...nu am inteles niciodata acest sentiment, sa vezi un om si sa simti ca i-ai darui tot ce ai mai scump numai sa il simti langa tine. Imi vine sa plang pentru ca mi-a ramas imaginea ochilor lui in minte si pentru o fractiune de secunda in care i-am privit, mi-au aratat o adevarata poveste....o poveste pe care simt ca o stiu dar nu mi-o amintesc...nu inteleg !!!ce trebuia sa fac ? ce faci atunci cand nu cunosti un om? cand nu ai cum sa reactionezi si tu de fapt simti ca el e cel cu care ar trebui sa fii... ??!! Sunt derutata si nu stiu cum ar trebui sa primesc aceste sentimente...imi este frica sa ma ating de ele si sa incerc sa il caut, pentru a nu fi dezamagita si sa pierd amintirea frumoasa pe care o am acum ....nu vreau sa sufar si vreau sa fac tot ce imi sta in putinta sa am ce imi doresc, iar lacrimile pe care le am in ochi acum imi confirma ca in acest moment as iesi pe usa sa il caut...si sa-i spun : »buna, eu sunt A. si m-am indragostit de tine !»...cum pot... ? cum poti ? atunci cand doar o privire e de ajuns sa iti vezi viata alaturi de acel om ? cum poti sa simti ca nu mai ai putere sa respiri in preajma acestei persoane necunoscute ? Cum poti sa simti ca ti se inmoaie genunchii in fatza unui strain ?
Poate exagerez, cum o fac de fiecare data cand e vorba de iubire...dar nu am mai fost atat de emotionata de foarte mult timp ...emotionata ,fericita si trista in acelasi timp, pentru ca exista posibilitatea sa nu il mai vad ...sa nu il simt niciodata...si cea mai rea parte e ca el posibil ca nici macar sa nu ma fi observat !

No comments:

Post a Comment