a fost odata pentru tine....

Iti scriu tie…….

……pentru a putea sa intelegi mai bine ceea ce simt si te las sa citesti acum in speranta ca ma vei ajuta sa pot trece mai departe …sa ma furi din amintiri si sa ma faci sa traiesc in prezent. Te-as ruga sa incerci sa ai grija de vorbele care le arunci asupra mea si sa te gandesti ca ochii mei vor plange din orice cearta….poate m-am mai putut stapani pana acum dar nu mai suport sa trec prin astfel de momente, ma doare si ma duce cu pasi inceti dar siguri spre nebunie….intr-un fel asta vreau dar pe alta parte nu …pentru ca atunci nu te-as mai cunoaste si nu te-as putea iubi. Esti un barbat care ma poate face fericita dar te rog sa incerci sa intelegi ce e pe dinauntrul meu ….. !
Poate te macina si pe tine ceea ce simt eu si amintirile mele, dar promit ca am sa incerc sa fac tot posibilul sa uit, sa trec mai departe, dar fara ajutorul tau simt ca nu mai am putere. Am luptat mereu pentru doi si am gresit de fiecare data, nu vreau sa fac acelasi lucru si pentru noi….
Si daca nu ma vei intelege am putea sa incercam pentru un moment sa fim oameni maturi si sa ne separam drumurile …poate al meu spre nebunie si al tau spre fericire…. !
Tot timpul am stiut ca viata m-a pedepsit pentru greselile mele…mi-a aratat iubirea….care de fapt inseamna durere. Cineva apropiat mie mi-a spus odata ca iubirea nu exista dar eu nu am crezut, acum stiu de ce mi-a spus... ca de fapt ea chiar nu exista pentru ca iubirea e durere …si le spun celora care nu au iubit ca sunt norocosi si ca viata e mai buna si fericita fara a suferi. Mi-am dorit nespus de mult sa cred in ea si sa fie adevarata dar m-a ranit de atatea ori incat nu stiu daca mai sunt om……

No comments:

Post a Comment