cu ochii deschisi....

M-am luptat mereu cu sentimentele, cu viata insasi ca sa obtin ceea ce imi doresc de la ea! Nu mereu m-am bucurat de ceea ce mi-a oferit si am incercat sa vreau ceva mai bun in fiecare zi! Am luptat inclusiv cu dragostea care mi-a dat cea mai mare dezamagire ….am cazut….si acum cineva mi-a oferit o mana sa ma ridic, am deschis ochii si nu mai vedeam rusinea de singuratate…dezamagirile, problemele…am vazut iesiri, sanse, vise, razboaie de castigat, pentru ca cu oricare pas care inaintam intram intr-o lupta….Ea acum este ceea ce ma face sa simt ca traiesc din nou, ca mai am o sansa la fericire….ea ma face sa infrunt pe oricine care se ridica in fata mea, pentru ca amandoi meritam sa ne iubim unul pe altul, sa ne respectam si sa incercam sa avem o viata impreuna….!
Sunt constient de riscurile care le implica iubirea, si daruirea care suntem in stare sa ne-o oferim, dar pasiunea ma indreapta catre ideea de fericire…..de noi sentimente, nu pot refuza sa traiesc frumos, si am sa fac tot posibilul sa ii ofer tot ce ma face si pe mine fericit si sa pastrez aceste clipe o viata intreaga...!

No comments:

Post a Comment