Incerc...

Sa imi dau seama unde gresesc, sa repar ceea ce am facut rau, sa recunosc ca sunt om si am slabiciuni, ca influientele oamenilor sunt uneori mai puternice asupra mea decat imi imaginez, ca uneori ce gandesc nu e asa cum se intampla, ca nu suntem perfecti si gresim ca avem incredere in unele persoane, ca uneori vorbim ceea ce nu am vrea nici noi sa auzim, ca memoria ne joaca feste de multe ori si rezultatele care ni se arata sunt total eronate, ca viata ne arata sansa sa cerem iertare si ca trebuie sa profitam de ea la momentul potrivit ca sa nu regretam, ca ce spunem de multe ori nu e ceea ce simtim, ca a fi sincer e unul din principiile cu care ar trebui sa traim dar uneori ne mintim singuri ca suntem ceea ce vrem sa credem noi ca suntem, ca fiecare drum are mai multe cai si de noi depinde ce alegem..nu de altii, ca problemele trebuie rezolvate nu amanate din cauza slabiciunilor si a fricii, ca pentru tot ceea ce iubim merita sa luptam, ca nu exista legi doar limite pe care noi insine ni le impunem pentru ca nu suntem invatati sa aspiram la mult mai mult....
Lupta, invata, incearca, crede, respecta, iarta, accepta si iubeste neconditionat....deschide ochii si incerca sa te privesti in oglinda spunand »sunt mandru de ceea ce sunt » !

No comments:

Post a Comment