Pentru tine...

As vrea sa te vad si in acelasi timp nu.... sa simt pasiunea care in unele momente ne facea sa ne strangem atat de tare in brate incat uitam sa respir...iti simt lipsa si nu imi e frica sa o spun, nu stiu daca ai simtit vreodata ceva mai mult pentru mine decat banalitate dar eu tin la fiecare om care face parte din viata mea si tu ai fost acolo, unde nimeni nu are voie sa-si dea cu parerea si nu exista judecata.
Mi-as dori sa te mai vad macar odata, sa te privesc cum zambesti, cum glumesti si sa iti spun ca imi esti drag... ca iti doresc sa ai ce e mai deosebit in viata si ca sper.... daca ne vom revedea intr-o zi sa fim amandoi cu zambetul pe buze si sa ne amintim ca odata a fost ceva frumos... !
Suntem tineri si poate inca nu vedem mereu importanta situatiilor si a vorbelor pe care le spunem, suntem exagerati si gresim in anumite momente care de fapt puteau fi diferite...dar asta nu trebuie sa ne determine sa nu apreciem ceea ce a fost frumos pana atunci...suntem diferiti, fiecare are punctul lui de vedere si asta nu o sa ma faca sa te vad altfel ci doar sa invat mai mult din ceea ce se intampla !
As scrie mai multe dar incerc sa nu imi vad rostul vorbelor pe care le spun pentru ca in curand vom fi prea departe unul de altul si nu are sens nimic din ce as vrea.....dar pot sa spun ca iti doresc o viata frumoasa cu cat mai multe aventuri..si nu ma refer numai la femei :) ...sa lupti pentru ce iti doresti, pentru visele tale, sa uiti de orgoliu si sa ai intelepciunea care te va face sa ajugi departe.....te sarut !


No comments:

Post a Comment